Få flere kunder og anmeldelser.

Sådan skaffer vi dig flere kunder:
1 - Aftale indgået

Vi starter altid ud med et uforpligtende møde, hvor du kan høre nærmere omkring, hvordan vi kan hjælpe dig. Hvis du derefter vælger vores leadgenereringsservice, begynder vores samarbejde med en enkel aftale. Du betaler for vores tjenester, og vi starter straks på arbejdet med at opsætte systemerne, så vi kan generere kvalificerede leads til din virksomhed.

2 - Strategimøde

Vi starter processen med et strategimøde, hvor vi sammen definerer, hvilke værdier og tilbud der skal være i fokus i vores annoncer. Du deler også din kundeliste med os, hvilket giver os vigtig indsigt i din nuværende kundebase.

3 - Automatisering og Integration

Efter vores møde opsætter vi vores systemer til at imødekomme dine behov og mål. Udover at implementere et effektivt CRM-system til håndtering af dine leads, sørger vi for, at din virksomhed er udstyret med en række integrerede automatiseringer. Det inkluderer automatisk afsendelse af SMS-beskeder til missede opkald, indsamling af kundebedømmelser for at styrke din virksomheds omdømme, opsætning af kampagner målrettet tidligere kunder for at øge chancerne for gentagne forretninger og tilpasning af bookingsystemet efter dine specifikke behov. Vi stræber efter at maksimere hver eneste lead, der kommer ind, og sikre, at din virksomhed er positioneret til succes.

4 - Annoncedesign

Vi designer annoncer til Facebook, Instagram og Messenger, der er baseret på vores diskussioner og strategi. Vi sørger for, at annoncerne er både visuelt tiltalende og indholdsmæssigt overbevisende. Desuden integrerer vi dem med vores CRM-system, så alle nye leads automatisk bliver indsamlet og administreret.

5 - Kontrolmøde

Efter designprocessen arrangerer vi et møde, hvor du kan se og evaluere vores annoncemateriale. Du har mulighed for at give feedback eller foreslå ændringer. Vi giver dig også adgang til vores mobile app, hvor du nemt kan overvåge og administrere dine leads.

6 - Annoncerne går live

Når du har godkendt annoncerne, sætter vi dem i gang på platformene Facebook, Instagram og Messenger. Dette starter processen med at tiltrække potentielle kunder til din virksomhed.

7 - Leads strømmer ind

Med annoncerne i gang begynder vi at generere leads til dig. Du vil begynde at modtage nye potentielle kunder i dit CRM-system, og vi vil arbejde sammen på at konvertere disse leads til salg ved hjælp af vores effektive systemer.

8 - Pengene retur garanti

Vi er dedikerede til din succes og tillid. Derfor tilbyder vi vores unikke pengene-tilbage-garanti, der træder i kraft, hvis vores leadgenereringstjeneste ikke leverer de forventede resultater, som vi sammen har aftalt. Vi ønsker kun det bedste for dig og din virksomhed, og vi er klar til at stå ved vores ord og handle, hvis de ønskede resultater ikke opnås. Din tryghed og tilfredshed er vores højeste prioritet, og vi er her for at sikre, at du får den værdi, du forventer.

Besked & Omdømme

1995 kr. /måned
  • Skaber troværdighed
  • Vi gør dig synlig på google
  • Skaffer dig kunder ved at følge op på dine tidligere kunder
  • Indsamler anmeldelser fra tidligere kunder
  • Indsamler anmeldelser fra nye kunder
  • Skaber email/SMS kampagne målrettet tidligere kunder
  • Automatisk SMS til missede opkald
  • Svar på alle anmeldelser via kunstig intelligens
  • Tracking af alle leads
  • Ingen binding, kun løbende måned
Hvorfor er leadgenerering vigtig for virksomheder?

Sikring af nye kunder er altafgørende for enhver virksomhed. Vi har den rette løsning til at få det til at ske, så du kan tage din virksomhed til nye højder uden besvær. Forestil dig, at du har en virtuel sælger, der arbejder døgnet rundt for at bringe dig potentielle kunder, uden at du behøver at røre en finger. Hvis du ønsker at fokusere på at udvikle din virksomhed i stedet for at bruge tid på at finde kunder, så er vores automatiserede leadgenereringstjeneste den perfekte løsning for dig.

Udvalgte Cases